Iloa yhteislaulusta Kanneltalossa

Helsingin työväenopisto

13.00 - 14.00

07.09.2026

Kanneltalon uusi kaikille avoin lauluryhmä kokoontuu kuusi kertaa syksyn aikana. Ryhmässä lauletaan yhdessä kansansävelmiä, iskelmiä, klassisen laulumusiikin helmiä ja näyttämöltä tuttuja lauluja. Laulamisen lisäksi tutustutaan myös kappaleiden taustoihin ja keskustellaan niiden herättämistä muistoista ja tunteista.

Laulukerrat Kanneltalon Auditoriossa maanantaisin klo 13-14: ma 7.9. ma 21.9. ma 5.10. ma 19.10. ma 9.11. ma 23.11.

Laulattajana musiikkipedagogi, laulunopettaja Satu Luomajoki. Laulaminen voimaannuttaa ja virkistää, tervetuloa mukaan maksuttomiin lauluhetkiin!